Sunday, February 14, 2010

Allah itu maha adil, what u give u get back..

ya Allah..
forever i belong to u..

ya Allah..
dlm perjalanan hdpku hr ni,
aku blaja sesuatu..
muslimah spt ku punye peranan dlm hdp ini,
aku punya apa yg org lain punya,
aku punya apa yg org lain xpunya,
aku xpunya apa yg org lain xpunya,
dn aku xpunya apa yg org lain punya..
huhu, berbelit2..
tp,
apa yg ingin aku sampaikn kt cni,
aku adlh hamba Allah kt dunia ni,
Allah taklifkn aku utk jd pemimpin kt dunia ni,
skrg2nya pemimpin kpd dr sdr,
dgn sgla kekuatan dn kelemahan yg ada pd diriku,
aku mesti guna,
utk kebaikanku, agamaku, dunia akhirat..

terharu dgn apa yg aku ketahui hr ni..
huhu,
knape hati ini hrs rsa rendah dr?
sedangkn dlm sekecil2 perkara yg dibuat utk Islam,
akn dicatat amalnya, dikira pahalanya,
hanya syaratnya, ikhlas krn Allah..

dr ini perlu terus bersemangat!
perlu trs berusaha dgn pnh semangat!
teruskn! teruskn! teruskn!

selagi masa msh ada..
Rabbana ma khalaqta haza batila..

No comments:

Post a Comment